torsdag 28 oktober 2010

Nya kläder i mindre storlekar

Jag hittade inte så mycket kläder i Ullared denna gången. Det var i och för sig inte kläder jag var ute efter men lite hittade jag:

Leggings/tights och strumpbyxor.

Söta trosor.

Mer trosor.

BH.

Spetsbolero. Mycket fin på!

 
En festlig topp. Första bilden med blixt, andra utan.

Kofta.

 
Skjorttunika. Första bilden med blixt, andra utan.

Två träningströjor som jag ska ha på mig när jag är ute och joggar och promenerar.

Jag är sååå glad över att dessa 8,5 kg jag har gått ner medför att jag kan köpa kläder i en till två storlekar mindre! Jag var uppe i storlek 42 på vissa kläder i somras, nu köper jag i storlek 40 och även 38! Lycka! :) Målet är 36/38.

Imorgon ska ni få se mina nya jättefina naglar. Är supernöjd som vanligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar