måndag 27 september 2010

Vägning vecka 6

Vikt:
Viktförändring: -0,1 kg
Total viktminskning: -7 kg

Mått:
Överarm: -0 cm (Totalt: -1 cm)
Mage: -4 cm (Totalt: - 7 cm)
Höfter: -2 cm (Totalt: - 8,5 cm)
Lår: -0,5 cm (Totalt: - 3 cm)

Total måttförändring denna veckan: -6,5 cm
Total måttförändring sedan start: -20,5 cm
 
Ja vad ska jag säga? Jag är besviken. Men samtidigt hade jag det lite på känn. Denna veckan ska jag vara riktigt strikt när det gäller både maten och träningen och hoppas på att det ger bra resultat. Förra veckan tänjde jag lite på gränserna känns det som... Men jag har iaf gått ner det jag gick upp förra veckan och det är ju alltid nått! :) Plus att måtten känns helt okej. Nya tag till nästa vecka! Det SKA gå! Jag tänker ALDRIG ge upp!

4 kommentarer:

  1. Ett minus är alltid ett minus. Och det är klart det ska gå! Bara man ger sig fan på det så!! =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Till Nenny:
    Tack för peppningen! :) Ja jag tänker bannemig inte ge mig denna gången. Jag SKA nå min målvikt om det så är det sista jag gör! Haha! :)

    SvaraRadera
  3. Det är bra att du har inställningen att du aldrig ska ge upp.
    Du kommer klara det. Heja!

    SvaraRadera
  4. titta på måtten istället. förra gången du mätte var det -14 cm, nu är det vad jag ser -20,5 cm. det är det som säger någonting. ni i er ålder har så mycket annat att ta hänsyn till tex var ni är i menscykels som kan påverka några hg hit o dit. titta på centimetrarna,,, dom är viktigare är hektona. kram mama

    SvaraRadera