lördag 10 juli 2010

Jag får värmeslag!

Herregud vad det är varmt!!! Jag smälter typ när jag är utomhus! Idag har det varit strax över 30 grader och det ska vara lika varmt imorgon. Redan vid 5.30 imorse när jag steg upp var det 22 grader! Det är nästan så jag tycker att det är skönt att jobba denna helgen eftersom jag sitter inomhus med a/c på.

Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket. Jag har blivit frisk i alla fall och jobbat. Igår var jag hos mamma och pappa på eftermiddagen och kvällen. Stackars Lady tycker inte om värmen. Men hon är på bus/lekhumör ändå! Vi har börjat träna lite agility med henne och hon är superduktig och lär sig så himla snabbt!



En liten filmsnutt från förra helgen. Jag ska filma när vi tränat agility sen nån gång också så ni får se hur duktig hon är! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar