måndag 24 maj 2010

Rådjurskrock...

Har nyss kommit hem från Maxi så nu är både kyl och frys fulla igen. Har även varit ute och övningskört en stund med Sandra ikväll. På fredag åker hon till Mallorca i en vecka. Jag är inte alls avundsjuk. Alla bara reser och reser och reser. Jag får bara sitta hemma och plugga. Blä!

I lördags var jag och Andreas i Höganäs och spelade brännboll. Jag har inte spelat det på hur många år som helst så det var kul! Och träningsvärken är ett faktum! Haha! Helt otroligt så otränad man kan vara. När vi skulle köra hem fick jag köra eftersom Andreas hade druckit lite alkohol. Det var jättedimmigt ute och mörkt eftersom klockan var över 01.00 på natten. Jag körde bara 75-80 (på 100 väg). Helt plötsligt springer det ut ett rådjur rakt framför bilden så jag fick tvärbromsa! Som tur var blev det ingen hård krock och rådjuret sprang vidare. Men det var mycket obehagligt! Jag blev lite skärrad. Allt gick i alla fall bra, det blev inte ens någon buckla/märke på bilen. Otroligt!

Lady var ju här ett tag tidigare idag efter att mamma hade varit och klippt henne. Nu är hon verkligen kortklippt och väldigt olik sig! Jag kände inte ens igen henne! Sjukt! Ska lägga ut några bilder jag tog. Före/efter. Och på söndag kommer hon igen, lillskruttan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar