fredag 28 maj 2010

Då, nu och sen

För 5 år sedan...
Var jag singel, bodde hemma och var ganska olycklig. Hade bott här nere i ca 4 månader och precis fått jobb på ICA i Höganäs. Jobbade där under sommaren.

För 3 år sedan...
Jobbade jag på Samres. Jag och Andreas hade varit i Thailand under April månad och firade att vi hade varit tillsammans i ett år bara tre dagar innan vi åkte ♥. Susanne tog studenten i juni.

För 1 år sedan...
Var jag lättad över att ha klarat av det första året på utbildningen. Såg även fram emot en härlig vecka i Barcelona med tjejerna i slutet av juni/början av juli!

För 3 månader sedan...
Hade jag och Andreas precis firat vår 4-års dag ♥. Dessutom hade jag precis varit ute på två bra praktikveckor.

Igår...
Var jag i skolan på dagen, och på kvällen tittade jag på den andra Eurovision-semifinalen.

Imorgon...
Om det är fint väder ska jag och Andreas åka över till Helsingør under dagen. Var evigheter sen vi var där sist! På kvällen ska vi (tillsammans med Malena och Tobbe) till Ekeby och hälsa på hos Malin, Viktor och lilla Elias och grilla.

Om ett år...
Tar jag examen och är äntligen färdigutbildad studie- och yrkesvägledare! SOM jag längtar!

1 kommentar:

  1. Som jag känner igen dina kommentarer! Det är livet du lever just nu älskade. Det var ett bra blogginlägg /marita

    SvaraRadera