tisdag 9 mars 2010

Hur mycket mer?

Jag tror inte man kan bli mer less än vad jag är just nu. Jag har verkligen börjat fundera på hur mycket mer jag orkar med innan jag fullständigt bryter ihop! Inte är det då mycket till i alla fall. Just nu önskar jag nästan att tentan var imorgon så jag bara kan få göra bort den någon gång. Å andra sidan så önskar jag att den var om en månad så jag kanske skulle ha en chans att hinna lära mig allt som jag fortfarande inte kan. Det känns omöjligt.

Vad ska jag skriva egentligen? Jag har inget. Inget roligt i alla fall. Det enda jag gör det här sista dagarna innan tentan är ju att plugga.

Efter tentan ska vi ut på två veckors praktik. Sen börjar en ny kurs. Som jag längtar! Det spelar ingen roll hur jobbig den kursen blir, den kan liksom inte vara värre än denna! Dessutom är det en kort kurs på bara fem veckor, och ingen tenta!

Nej om jag kanske skulle sluta skriva nu innan jag har gjort även alla ni som läser detta deprimerade.

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara be dig,,, ryck upp dej... du fixar även detta trots att det känns tungt just nu. tänk på vad min mormor sa till mej för hundra år sedan."tänk på alla svältande barn i biafra" Allt ordnar sej för det mesta, även jobbiga tentor.Gör som jag gjorde innan jag skulle skriva läkemedelsräkningen... sup dej full på vin kvällen innan så orkar du inte tänka på vad du gör utan bara gör det. Nej det är ingen bra ide för det är helt annan problematik som du ska skriva om än läkemedelsräkningn. Kram på dej o plugga på du! Gamla mor kommer på torsdag om du är hemma

    SvaraRadera
  2. Tänk positivt! Du har väl klarat det mesta inom utbildningen hittills? Då gör du det förmodligen nu också. Och om du inte gör det så går världen inte under för det! :) Själv sitter jag totally alone i Kramfors (har ju flyttat hit för jobb) och önskar att jag iaf hade mitt vanliga liv UTANFÖR allt det svåra på jobbet. Stor kram! /Maja

    SvaraRadera