lördag 27 mars 2010

4 år

Igår var det den 26:e mars och det betyder att det var min och Andreas årsdag. Det är hela fyra år sedan han blev min och jag blev hans. Tiden går väldigt fort! Ibland känns det som att vi nyss har träffats och ibland som att vi varit tillsammans för alltid.

Fyra underbart fina år har det i alla fall varit och jag hoppas att det blir många fler! :)
Han överraskade mig med en stor bukett röda rosor och ett fint kort där han bland annat hade skrivit att han ska bjuda mig på en mysig middag på restaurang Gastro och ett biobesök. Det ser jag fram emot! Tack min älskling! :)

2 kommentarer:

  1. Den killen är värd sin vikt i guld.Jag älskar att han älskar dej...Alla mammor vill sina döttrar det bästa. Du har tydligen prickat in en av dem. //marita

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas att ni fick en mysig dag! Kanske det var ni som vann 214 miljoner på lotto ?!? Skulle inte sitta helt fel iaf om man fick vinna det =) Kram

    SvaraRadera