måndag 22 februari 2010

Shopping

Bilder på shoppingen från lördagen och söndagen:


Först fick jag ett vanligt ljusblått baslinne och en korallfärgad sjal av mamma (från Gina).


Sen köpte jag denna coola fransvästen för endast 79 kr på Vero Moda.


Jag fick ett par snygga stövlar av mamma också. Dom var på rea, men fortfarande dyra! Tack så mycket mamma!


Avslutningsvis köpte jag ett par svarta gummistövlar i en mycket fin modell. Dom ska jag använda nu när all snö börjar smälta och det blir jätteslaskigt och blött ute.


Vi gick ju en liten runda på stan igår också och jag hittade denna färgglada sjalen på rea på H&M. Det syns inte på bilden, men det är guldtråd i tyget så den "glittrar" lite. Fick även denna av mamma.

Visst har jag en snäll och generös mamma som skämmer bort mig (och Susanne)?

Tack för en trevlig helg!

1 kommentar: