onsdag 24 februari 2010

Gymmat klart

Nu är jag hemma igen efter ca en timme i gymmet. Det var ganska skönt att träna idag faktiskt. Jag kände mig ganska stark.

Förresten jag klantade till det tidigare idag och lyckades bränna mig ganska ordentligt. Jag kokade spagetti och fick kokande vatten över fingrarna på ena handen och även lite på tårna på en av fötterna! S*TAN så ont det gjorde! Nu är fingrarna röda och lite svullna och det gör fortfarande ont och bränner. Jag säger bara AJ! Det var ju inte alls längesen jag brände tummen på plattången. Jag och brännskador alltså...

Nej nu ska jag äta något och sen göra mig klar för sängen och lite Twilight innan jag somnar :)


Börjar det bli tjatigt? ;)

1 kommentar:

  1. HAHA Ja en aning :P

    vad betyder uttrycket "Jag kände mig ganska start." :S

    SvaraRadera