måndag 4 januari 2010

Back in business

Jaha då var man tillbaka i vardagen igen. Jag skrev först tillbaka till verkligheten. Det känns lite så. Okej det är röd dag på onsdag, men sen är väl helgerna över? Lite trist tycker jag. Jag älskar julen, och nyår år ju inte helt fel det heller!

Idag var jag i skolan tillsammans med min grupp och gjorde/skrev en gruppuppgift som ska redovisas nästa vecka. På fredag har vi också en redovisning som är individuell. Tyvärr känns den uppgiften ganska flummig och oklar. Det är nästan ingen som riktigt fattar vad och hur det är vi ska göra... Hoppas jag gör rätt och blir godkänd i alla fall.

Nästa vecka har vi tenta. 14:e-15:e. Hjälp! Det är i alla fall skönt att det är en hemtenta denna gången. Vi hade salstenta i förra kursen och ska ha salstenta även i nästa. Usch nästa kurs vill jag inte ens tänka på! Jag är, helt ärligt, rädd för den kursen! Ryktet säger att det är den värsta kursen under hela utbildningen och att mer än 50% brukar kugga på tentan! Låter lovande va? Ja jä*lar vad jag ska plugga och göra allt jag kan för att få godkänt! Jag ska vara superduktig och gå till biblioteket och plugga där så jag kan koncentrera mig ordentligt (och undvika störningsmoment och frestelser som tv:n och datorn).

Nu tycker Andreas att jag ska gå ut i köket och sätta in klyftpotatisen i ugnen...

1 kommentar:

  1. Hahaha ja visst var jag snygg! Ja de var visst bara tre när jag tänkte efter =), Du, Daniel Nilsson och Christian (jobbar med honom), Adam har jag träffat några ggr också... Det skulle ändå vara skoj med en återträff =)

    SvaraRadera