fredag 18 december 2009

Om bloggen och bloggar

Vad är din bloggs syfte/n?
Att dela med mig av min vardag till vänner, familj och alla andra som vill läsa. Samt kul att läsa senare i livet :)

Hur länge har du bloggat?
Sedan november 2007. Så lite mer än två år.

Varför började du att blogga?
För att prova på hur det var.

Hur ser din bloggs framtid ut om du får fantisera fritt?
Jag vill inte bli någon "känd" bloggerska, men det vore kul med fler läsare och bevakare. Sen hoppas jag att jag fortfarande bloggar när jag är klar med min utbildning, ska köpa hus, är gravid och får barn osv.

Vad är det mest positiva med ditt blogginnehåll?
Jag vet inte. Det borde väl ni som läser svara på? Tell me! ;)

Vad är mest negativa med ditt blogginnehåll?
Det första jag kommer på är att jag har för lite (personliga) bilder. Men det finns mer jag skulle vilja ändra på.

Vad tycker du om Kenza?
Snygg och rolig tjej som verkar ha fötterna på jorden.

Vad tycker du om Blondinbella?
Tycker det är roligt att hon gått så långt. Men annars tycker jag inget speciellt.

Vad tycker du om Kissie/Alexandra?
En 18 årig fjortis... Hon är känd genom att vara elak och provocera. Vilket jag inte tycker är okej.

Vad tycker du om Storstadpojken?
Inget. Vet bara att de är Blondinbellas pojkvän.

Vad tycker du om Foki?
Jättesöt tjej med en rolig blogg om en massa roliga, konstiga och fina saker.

Hur brukar läsare uppfatta dig enligt deras kommentarer?
Jag vet inte, jag får inte så mycket kommentarer. Mest från mamma eller vänner.

Vad är den vanligaste kommentaren du brukar skriva till andra bloggare?
Jag är dålig på att kommentare. När jag gör det så är det en kommentar kopplad till innehållet i inlägget.

Menar du det du säger med din vanligaste kommentar?
Självklart!

Tror du att bloggaren tror på det du säger då?
Ja det hoppas jag! Haha :)

Skulle du läsa en blogg om den vore ungefär som din?
Ja.

Vilka 3 kategorier intresserar dig mest i en blogg (tex. mode, inredning, resor, djur, etc.)?
Foto, inredning, hälsa.

Vilka 3 kategorier intresserar dig minst i en blogg?
Politik, teknik, sport.

Vilken tecknad figur hade du velat skulle blogga, om den kunde det?
Haha! Sid i Ice Age kanske? :) Någon rolig i alla fall.

Uppmana några favoritbloggare nu att fylla i den här listan på sin blogg och länka till dig.
Alla som vill får! And tell me if you do! :)

Avslutande ord/motto/ordspråk.
Jag har så enkel smak, jag vill bara ha det bästa av allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar