onsdag 11 november 2009

Tjoflöjt!

Idag har jag varit på två föresläsningar i skolan. Sen var jag på en stand-up show med pappa och Andreas. Mamma var tvungen att stanna hemma med lilla Lady. Nu ska hon dock börja lära sig vara hemma själv.

Imorgon har jag ingen skola. Tänkte däremot att jag ska besöka biblioteket och se vilka böcker dom har att låna ut till mig. Sen ska nog jag och Andreas till Rusta och köpa en adventsljusstake som jag har tittat ut. Den blir fin i vardagsrumsfönstret tror jag. Förra året hade vi en stjärna på fot, men den ska vara i köket i år. 2,5 veckor kvar till första advent!! :)

Jag tänkte även att jag skulle lägga upp lite bilder och film på Lady imorgon. Har inte haft tid tidigare veckan. Skola, skola, skola...

Vi hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du fått det lite lugnare. Inte tycker jag att din blogg blivit tråkigare. Jag gillar alltid att läsa den. Idag har Lady fått en tandborste o ska med till jobbet i em samt träffa lillmatte susanne för första gången. Välkomna på lö.Kram MB

    SvaraRadera