söndag 8 november 2009

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Fredagen spenderades som sagt i Höganäs hos mamma, pappa och världens finaste Lady. Vi hade en jätteskön dag med en hel del bus och mycket mys! Bilder och filmer på det lilla charmtrollet kommer i veckan när jag har tid och ork.

Igår jobbade jag 9-17, sen hann jag inte ens komma hem förrän Sandra hörde av sig och frågade om jag ville hjälpa henne dricka upp en bag in box som hon öppnade förra helgen (så den inte blev gammal och dålig)... Sagt och gjort! Sandra kom hit vid 20 och vi tömde boxen (nej den var inte full från början!) på fyra timmar. Efter ett antal glas och sång till gamla nittiotalshits blev vi danssugna och bestämde oss för att vi skulle gå ut och skaka rumpan! Andreas och hans kompis Tim hängde också med! :) Först blev det en cider på Telegrafen när vi mötte upp Sandras pojkvän med vänner. Efter det vandrade vi vidare mot Cardinal. Det var mycket folk ute och vi fick köa i 30-40 min innan vi kom in. Väl inne dansade vi så fötterna värkte! Och värker fortfarande. Jag var i säng kl 5 i morse efter en mycket rolig och spontan utekväll med mycket fina vänner. Hur jag har mått idag vill jag inte ens gå in på. Jag säger bara huvudvärk. Men det var det värt! :)

När jag vid 16-tiden idag började känna mig som en människa igen var jag så illa tvungen att sätta igång och skriva på skoluppgifterna som ska vara inlämnade imorgon kväll. Jag har skola hela dagen imorgon så jag måste helt enkelt göra klart skiten idag. Jag har kommit ganska långt och känner att jag har presterat bra för att vara bakis, trött och seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar