söndag 18 oktober 2009

Marabou Vinter



Idag var jag och världens bästa pojkvän (min alltså) på Maxi och handlade. Där hittade han en nyhet i chokladhyllan, nämligen Marabou Vinter. Chokladälskare som jag (vi) är blev vi självklart tvugna att köpa en.

Marabou har alltså kommit med ytterligare en "limited edition", liksom dom gjorde i sommras med Marabou Sommar som innehöll frystorkade jordgubbar. Marabou Vinter har smak av kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj. Pepparkaka alltså!

Nu har jag smakat den och den var mycket god! Jag älskar julens kryddor så detta var en självklar succé för mig! :)

4 kommentarer:

  1. Vad spännande! Jag har helt missat att den har kommit i hyllorna. Den måste testas!

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    SvaraRadera
  2. Låter smaskigt. Skall spara till första advent. Ät inte för mycket choklad.Mjölkchoklad är beroendeframkallande, lika farligt som cigg o snus.Puss mamma

    SvaraRadera
  3. Jag såg också Marabou Vinter idag men jag hade tänkt vara lite nyttig, så det blev ingen. Men det där lät ju så gott så jag kanske kan köpa den, ta en bit och ge resten till min sambo...

    SvaraRadera
  4. Den är ungefär lika äcklig som Otze!

    SvaraRadera