fredag 25 september 2009

Alla verkar göra den...

1. Tre ord varför du sist spydde? - Bakis efter toppenkväll...

2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Sov! (Steg upp 9.30)

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – Tittade på Skavlan (och gör det fortfarande)

4. Vad hände dig 1995? – Jag var 10 år. Ja vad gjorde jag då? Kommer inte ihåg. Hade säkert kul.

5. Vem fick dig att skratta senast? – Jag har fnissat till några TV-program de senaste dagarna. Annars var det nog Andreas.

6. Vilken färg är din borste? – Silver och svart.

7. Vad köpte du sist? – P-piller. Haha :) Inga bebisar än inte!

8. Vilken färg har du på din tröja? – Blå

9. Var förvarar du dina pengar? – Banker och i börsen

10. Hur var vädret igår? – Oj jag vet faktiskt inte, la inte märket till det, satt inne och pluggade hela dagen...

11. Vad ser du fram emot? – Det första som ploppade upp i huvudet på mig var julen och jullov.

12. Snarkar du? – Nej inte vad jag vet.

13. Vad är 15? – Ett tal

14. Vilken skostorlek har du? – 37-38.

15. Vill du klippa dig? – Nej.

16. Är du över 25? – Nej, men snart 24.

17. Pratar du mycket? – Nej. Det är i alla fall inget jag brukar få höra.

18. Kollar du på O.C? – Jag har kollat på det förr, men det var längesen nu.

19. Har ditt namn ett ”X” i det? – Nej

20. Känner du någon som heter Steve? – Nix

21. Hittar du på egna ord? – Nej, men det händer att jag använda ord som är påhittade av andra.

22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Nej

23. Vad har du för mobil? – Sony Ericsson

24. Vem ringde dig senast? – Mammsen för att höra hur det gick på tentan :)

25. Biter du på naglarna? – Ja tyvärr. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt sluta... :(

26. Har du lockigt hår? – Självfall.

27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Lars Winnerbäck i november!! :)

28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Känns tjatigt att ens säga namnet...

29. Hur många gånger har du svurit idag? – Ingen aning, men väldigt få gånger, om ens en gång.

30. Vilket ord säger du ofta? – Oj! Svår fråga. Kan inte komma på något nu.

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – Nej det är ju lördag! :) Och jag ska på 50-års fest!

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Andreas

33. Vad borde du göra nu? – Ingenting alls! Och det är underbart!

34. Har du något smeknamn? – Egentligen inte. Annis, Annagumman ibland. Annars inget speciellt.

35. Sover du mycket? – Ehhh... JA!

36. Vilken är den bästa filmen du sett under de 2 senaste veckorna? - Män som hatar kvinnor.

37. När var du sist ute? – Ute ute eller utomhus? Ute och festade/dansade var ett tag sen nu. Har blivit en del hemmafester istället. Men snaaart ska jag och flickorna ut och skaka på fläsket! :)

38. Har du gråtit idag? – Nej

39. Är du en glad person? – Ja det tycket jag. Även om jag kan vara lite negativ och pessimistisk så är jag oftast glad ändå.

40. Har du roligt nu? – Nja sådär.

41. Vad äter du helst? – Just nu äter jag ganska mycket knäckebröd, morötter och päron. Oj va nyttig jag lät nu! Okej jag erkänner att det har blivit lite för mycket Ben & Jerrys på sistone...

42. Vem var du med sist? – Var med i sängen eller umgicks med? Svaret är i alla fall Andreas på det första och Jannica på det andra.

43. Pratar du i sömnen? – Nej

44. Vem kramade du sist? – Jannica

45. Nämn den bästa personen – Alla fina i mitt liv

46. Tycker du om någon just nu? – Ja det gör jag

47. Vill du flytta? – Både och

48. Hur ofta borstar du tänderna? – På morgonen och kvällen

49. Är du egoist? – Lagom

50. Gillar du att bada? – Ja! Jag saknar badkar jättemycket!

51. Skrattar du åt allt? – Nej verkligen inte. Men jag skrattar åt ganska mycket.

52. Vem får dig alltid att skratta? – Johan Glans :)

53. Gråter du när du tittar på filmer? – Ja det händer

54. När grät du senast? – Kommer inte ihåg. Eller jo det var när jag grät av skratt för någon vecka sen!

1 kommentar:

  1. Hörrdu Anna, 1995 var ju du 9 år under ca 355 dagar och 10 år under ca 10 dagar ;)

    SvaraRadera