måndag 15 juni 2009

Måndag

Ny vecka, nya tag!

Jag hade en typisk slappsöndag igår. Sov länge, tittade på One Tree Hill, gick en skön promenad med Susanne, ja det var typ allt. Fast det börjar likna alla min dagar. Jag önskar jag fick jobba mer! Det känns som jag kommer få ångra att jag sa (skrev) det där. Jag ska i alla fall inte klaga sen i juli och augusti när jag sitter där på jobbet och bara vill hem! Nej man ska faktiskt vara glad att man har ett jobb överhuvudtaget!

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Det blir nog en städdag idag, och det är på tiden! Ska plocka undan lite saker (kläder), sortera papper och tvätta. Susanne kommer om en stund och håller mig sällskap. Hon ville spela The Sims. Det är faktiskt inte bara jag som är The Sims-spelare! Min syster och även halva bloggvärlden med! :)

Nej nu måste jag sätta igång! Vi hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar