fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!

Vilket vackert midsommarväder vi har! Regnet öser ner, det blåser, mullrar lite och jag har sett tre blixtar! Men enligt yr.no ska det sluta regna vid 16-18 tiden. Hoppas verkligen det stämmer! Kl 18 ska vi på midsommarfest hos några vänner i Ekeby och jag SKA ha klänning på mig! Jag ska faktiskt vara nykter och köra hem eftersom jag ska jobba imorgon. Börjar inte förrän 10.30, men jag blir så lätt bakis så jag känner att det är bättre att inte dricka något alls då. Jag sparar mig till Barcelona! ;)

Igår var jag hos mammsen och pappsen hela eftermiddagen och kvällen. Vi åt grillat! Smaskens! Jag passade även på att låna en bra väska att ha som handbagage och lite tunikor och klänningar av min syster. Tack tack!

Tyvärr tror jag att jag har en förkylning i min kropp som vill ut. Så jäkla typiskt såhär fem dagar innan vi åker! Min söta mamma rotade fram Echinagard åt mig så jag ska kurera mig med det fram tills vi åker och hoppas på att det hjälper!

Nu ska jag äta en grapefrukt (c-vitamin!!) och titta på One Tree Hill. Jag har börjar på säsong 2 nu! Det är superbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar