onsdag 17 juni 2009

Bildregn

Här kommer bilderna jag lovade:


Först ut är mina vackra naglar! Jag längtar tills mina riktiga har vuxit ut mer eftersom det ser mer naturligt och inte lika breda ut då. Annars gillar jag dom massor. Lagom långa och inte sådär tjocka som lösnaglar lätt blir. Sen har jag små dekorationer på ringfingrarna (bilden längst ner till vänster). De var svåra att fånga på bild, men det är i alla fall en silversten och lite rosa + silverglittriga "flammor". Jag målade även på lite glitter på tummarna. Vet inte om det blev så snyggt men det får vara så nu.

Här har ni mina fina och sköna sandaler från H&M. Bilden till höger är suddigare eftersom den är tagen i spegeln, som för övrigt borde putsas...


Första paret som jag köpte på Skopunkten igår.


Och det andra och tredje paret. Black and white!


Visst är dom söta?

Skorna var förresten svåra att ta snygga bilder på, särskilt när jag hade dom på mig! Och jag är verkligen inte superduktig fotograf, så dessa får duga.


Jag och Andreas var på Väla en sväng idag och jag hittade äntligen ett par snyggt slitna jeansshorts! 199 kr på GinaTricot. Jag hade ett presentkort på 150 kr, så 49 kr var dom väl värda? Hittade även en fin jeanskjol på H&M för 299 kr. Även där hade jag presentkort fast på 200 kr så det återstod 99 kr att betala. Vilka kap jag gör! :) Nu är dock alla mina presentkort slut. Nej förresten, har 150 kr på IKEA kvar! Men det sparar jag lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar