måndag 22 juni 2009

Packning pågår

Äntligen soligt och varmt ute! Jag och älskling har varit och spelat minigolf. Jag förlorade med ca 20 slag. Jag är inte förvånad. Sen satte vi oss på en uteservering i stan, tog en fika och bara njöt av vädret. Underbart!

Nu har han kört till jobb och jag tänkte jag skulle packa. Imorgon natt bär det äntligen av! Eller egentligen onsdag morgon, men vi åker från Helsingborg mitt i natten imorgon. Det pirrar massor i magen när jag tänker på det! :)

Jag kollade upp vad det ska bli för väder och det ska vara 25-28 grader varje dag! Eventuellt regn på fredag, annars bara bra väder! Perfekt ju! Det tråkiga är att det blir fint väder här hemma nu också. Över 20 grader och sol. Typiskt! Hoppas bara det håller i sig tills vi kommer hem igen!


Här ska jag ligga om någon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar