söndag 29 mars 2009

Hej solen!

Självklart sprack himlen upp och solen sa hej undertiden jag och Andreas dammsög, skurade och dammade hela lägenheten! Nu är det i alla fall gjort och det luktar nystädat! :)

Jag kom hem för bara en liten stund sen från pulsgympapasset. Vi var inte så många idag (kan det bero på det fina vårvädret tro?). Det var i alla fall skönt att kunna ta ut rörelserna och stegen ordentligt! Dock blir det ju lite jobbigare då, men det är ju så det ska vara! Synd bara att jag inte hann med en promenad i vårsolen också! Städningen fick gå före denna gången.

Det är så tråkigt att alla Beckfilmerna har visats på tv nu! Vad ska jag nu titta på på söndagkvällarna? :)

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Tack för ditt utförliga svar! Nu känns det lite bättre :)
    Jag hade fått för mig att det var en ganska hög medelålder, men det var bra att du bevisade motsaten!
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera