torsdag 19 mars 2009

Dumpa honom

Ikväll har jag tittat på Lyxfällan, skrivit klar mina praktikreflektioner och skickat in det, surfat runt lite och läst bloggar. Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa lite.

Vad händer imorgon? Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske går en sväng på stan. Har sett en fin väska på Åhléns som jag väldigt gärna skulle vilja spendera mina sista slantar på. Haha! Nej riktigt så illa är det inte. Men jag har en 20% rabattkupong på valfri vara som jag skulle kunna utnyttja på den. Jag älskar rabattkuponger och presentkort! :)

På lördag ska jag på bio med min kusin vitamin (Marielle). Vi ska se "Dumpa honom" eller "He's just not that into you" som den egentligen heter. Bra översättning!? Jag har boken och har läst den. Den är kul! Så filmen ser jag fram emot! Men fy f*n vad det är dyrt att gå på bio nuförtiden! 100 spänn för en vanlig film! Jaja, det är det värt! Bra skådespelare är det också, bland annat Jennifer Aniston, Scarlett Johansson, Drew Barrymore, Ben Affleck m.fl.

1 kommentar:

  1. ååå den vill jag också se men jag tror inte att den kommer hit upp =(, får vänta tills den kommer ut på hyrfilm. ska du se en shopoholics bekännelser då? den verkar också bra.

    SvaraRadera