lördag 28 mars 2009

Alfabetet

A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen:
Alla är bra på sitt sätt! Men jag tror jag väljer Pippi Långstrump.

B är för antalet BARN du vill ha:
Minst 2, max 3!

C är för ditt favorit CITAT:
Har inget favorit. Det finns så många bra!

D är för DRYCK du inte kan leva utan:
Vatten! Och te.

E är för EGENSKAP din partner måste ha:
Humor!

F är för dina FOBIER:
Spindlar!

G är för det som gör dig GLADAST:
Mina vänner och min familj. Och sommar och sol! :)

H är för din favorit HOCKEYSPELARE:
Ingen, jag gillar inte hockey.

I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig:
Svår fråga. På höst/vinterhalvåret älskar jag att tända levande ljus. Annars vet jag inte riktigt.

J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med:
Ingen.

K är för din KÄRASTE ägodel:
Där måste jag nog svara min dator :)

L är för något du vill LÄRA dig:
Bli en bra SYV! :)

M är för dina MÅL i livet:
Leva lyckligt och se världen! Resten kommer som det kommer :)

N är för NAMN du helst velat ha:
Något mer ovanligt, men jag trivs bra med Anna.

O är för dina största OROSMOMENT:
Att något hemskt ska hända någon av mina nära och kära.

P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG:
Det kan väl inte jag svara på?? Jag har i alla fall ingen aning!

Q är för det ord på Q du kan komma på:
Qvinna :)

R
är för RÅD du brukar ge andra:
Jag vet inte om jag brukar ge så mycket råd. Men jag brukar säga att det finns ingen mening med att ångra någonting man gjort! Du kan ändå inte göra det ogjort! Så det är bara att leva med det och gå vidare!

S är för den mest överskattade SPORTEN:
Boxning, jag vill inte ens kalla det för en sport. Blir bara sur när jag ser det på TV!

T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET:
Sitta vid datorn och bara surfa runt.

U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN:
Allt kul man gör när det är sommar! Spela kubb, minigolf, bada, grilla med mycket mera!

V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN:
Plugga.

W är för WEBSIDA du dagligen besöker:
http://www.bloglovin.com/

X
är för din favoritkaraktär i XENA:
Ingen, har aldrig sett det.

Y
är för hur YTLIG du är på en skala mellan 1 - 10:
7 kanske? Beror på vilken dag det är.

Z är för vad du helst vill se på ZOO:
Söta apor!

Å är för din ÅLDER:
23 år och ca 3 månader :)

Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige:
Hårdare straff för brottslingar!

Ö
är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på:
Min baby Andreas ♥


Jag sa ju att jag var uttråkad...

1 kommentar:

  1. men anna vi gick ju boxning 1 gång!?!?! =))) det var ju asjobbigt! alltså måste de va en sport

    SvaraRadera