torsdag 26 februari 2009

Canon IXUS 80IS

Idag fick jag lite sovmorgon. Behövde inte vara på skolan (praktiken) förrän 10. Det var skönt! Så jag steg jag upp kl 8.00, satt på tåget på väg till Landskrona 9.10 och sedan bussen 9.27. Men gissa vad! När jag sitter på bussen får jag ett sms av min handledare som skriver att om jag vill kan jag stanna hemma idag eftersom det är så lite att göra och hon kände sig inte riktigt frisk. Ja så det var bara att trycka på STOPP-knappen, hoppa av vid nästa hållplats, ta bussen tillbaka till stationen och hoppa på nästa tåg till Helsingborg. Nu är jag alltså hemma, eller jag kom för snart två timmar sedan. Jag har hunnit äta lunch, läsa lite bloggar och titta på min Vännerbox. Skönt med en ledig dag, synd bara att jag inte fick veta det innan jag lämnade hemmet imorse. Men bättre sent än aldrig heter det ju!

Jo som jag skrev igår så har jag fått en ny kamera! :) Det var en försenad julklapp från mamma och pappa. Så nu har jag en bra kamera inför sommaren när jag bland annat ska till Barcelona! Och självklart allt annat kul jag ska göra!


Visst är den fiiin? :) Fast färgen på bilderna stämmer inte riktigt med hur den ser ut i verkligheten. Den är mer åt det rosa håller, inte lila.


Den är ganska liten också. Som på bilden ovan.


MI LAJKI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar