söndag 18 januari 2009

Söndag igen

Då var det söndag igen. Veckorna bara flyger förbi! Jag har ingen söndagsångest, och det är ju skönt. Det beror förmodligen på att jag är ledig imorgon också. Måste dock plugga ändå. På tisdag börjar en ny kurs. Det ser jag fram emot. Den verkar rolig! Vi ska bland annat ut på praktik i tre veckor. Lite pirrigt är det! :)

Igår var jag i Malmö på inflyttnings/födelsedagsfest hos en klasskompis. Det var trevligt! Tyvärr går sista tåget hem kl 01.00, så jag kunde inte följa med ut. Jag och Jannica gick hem när de andra gick vidare. Men det var okej. Lite trist att sitta på tåget i en timme bara, och var hemma först ca 02.20.

Idag är jag seg. Och det är dåligt väder som vanligt, kallt och blåsigt. Nu tvingar Andreas mig att titta på skidskytte. Jaja, jag har ju inget annat bättre för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar