onsdag 10 december 2008

Julklappsjakt

Idag är det exakt två veckor kvar till julafton, och jag har varit på Väla halva dagen med Susanne och Lisette. Självklart har vi jagat julklappar. Nu är vi nästan klara, bara nån liten grej kvar. Plus att jag har kvar till Susanne också. Men jag tror jag vet vad jag ska köpa.
Dessutom är det 12 dagar kvar till min födelsedag. Jag älskar att fylla år! :) Det blir förmodligen lite fika hos mig på dagen, och på kvällen ska kanske jag, Andreas, mamma och pappa ut och äta. Annars blir det bara fika. Men det duger ju bra det med!


Nu ska jag plugga lite. Det jobbiga är att det känns som jag inte kan plugga så mycket mer nu. Jag har pluggat ganska mycket, och dessutom så är det ju en hemtenta. Vilket innebär att det är inget vi måste lära oss utantill. Vi ska mest bara läsa igenom allt och se till så vi har förstått det. Vi har ju tillgång till böckerna, internet, vänner och familj osv när vi skriver tentan. Det känns sååå skönt! Jag hatar när man måste sitta och trycka in allt i huvudet för att sedan glömma bort allt när man skrivit klart tentan. Jag känner mig ganska lugn ändå. Detta går nog bra! Snart en till kurs avklarad! Snart har jag läst en hel termin! Det har gått helt galet fort! Bara 5 kvar nu ;)

Nu ska jag gå och värma en lussebulle! Mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar