onsdag 3 december 2008

Bilder från helgen

Äntligen har jag tid till att lägga upp lite bilder från min och mammas hotell- och spa vistelse i fredags och lördags. Mitt internet slutade fungera i måndags, så igår var vi och köpte en ny router. Annars har jag tränat och pluggat en del. Snart tenta :(
Här kommer i alla fall lite bilder:


Detta är efter vi varit på spa:et hela fredagseftermiddagen och kommit tillbaka till hotellrummet. Mamma hade tagit med en plaska skumpa ;)


En sån "badrock" som mamma har på sig fick man (ta med hem) och ett par svarta flip-flops. Jag tackade och tog emot!


Såhär såg rummet ut. Det var Japaninspirerat. Fint!


När vi kom till rummet låg det rosor och en chokladbit på sängen :)


Senare på kvällen åt vi tre rätters middag. Mumsigt!


Och efter maten var det kaffe, dessutom tyckte mamma vi skulle ha vars en Strega, vilket jag inte hade smakat tidigare. Det var sådär, ganska konstig smak, och starkt! Det var inte dåligt, men inte gott heller.


Mammi :)


STOR och fin guldstjärna!

Tack till mamma som bjöd mig på hela kalaset! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar