söndag 5 oktober 2008

Söndag

Tiden går så fort så jag blir rädd! Tentan kommer närmre och närmre. Ångesten stiger! Usch, jag vill inte! :(
Inte blir jag på bättre humör av att titta ut genom fönster heller. Grått, trist och en massa regn.

Idag sov jag för länge igen. Ångestdämpande? Nej! Jag som skulle stiga upp i tid och få en massa saker gjorda idag! Nu sitter jag i alla fall här och pluggar. Eller just nu tog jag lite paus för att skriva här.
Jag försöker vara positiv. Det är inte alltid så lätt. Ibland lyckas jag bra och är nästan övertygad om att tentan kommer gå bra och klart jag kommer få godkänt! Andra gånger känns det tvärtom. Jag har helt enkelt ingen aning om hur det kommer gå. Jag hatar denna känslan!

Klockan 15.30 ska jag pausa igen och vandra mot Friskis & svettis. Det är dags för min favvo gympa! :) Hoppas den piggar upp mig så jag klarar av att sätta mig och plugga några timmar till när jag kommit hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar