måndag 29 september 2008

Vitrinskåp

Idag har jag jobbat lite, 8.00-13.00. Det var riktigt skönt med bara ett kort pass! Dessutom så var det väldigt lugnt, ringde väldigt lite. Lättförtjänta pengar!
Efter jag slutat körde jag och Andreas till MIO och tittade på ett vitrinskåp som vi ska köpa. Det fanns inte inne, men skulle komma på fredag.

Fint va? :) Enkelt men snyggt = perfekt!
Jag ska lägga upp bilder på det sen när vi har fått hem den och den är på plats med saker i. Då ser man nog bättre hur fint det är/blir.

Efter vi kom hem har resten av min eftermiddag sett ut såhär:


Plugg!


Mina favoritfrukter just nu; kiwi och clementin/mandarin/satsuma (hur vet man vad som är vad?) Sött och gott! :)


Vad tycks om min vackra skapelse? Jag har t.o.m. stöpt ljusen själv! :)

Nu tycker jag det börjar bli dags för mat snart, jag är hungrig! Efter maten, innan Idol, ska jag nog ta en promenad i Pålsjö, det är så mysigt där! Kanske kan jag lyckas dra med mig Andreas också...

1 kommentar:

  1. Visst bli man beroende av den rundan. Hoppas du in5te gick vilse. Själv lyckades jag jogga idag ...impad??? jag e!

    SvaraRadera