onsdag 10 september 2008

Vad som komma skall

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Jag har, som ni kanske listat ut, mestadels spenderat min tid på Malmö högskola. Jag var dock ledig fredag, lördag och söndag. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av vad jag gjorde då. Hmm, det där lät inte riktigt bra... Minnet är bra men kort heter det väl? :) Jag gjorde inget märkvärt. Jag vet i alla fall att jag och Andreas var på Jysk och köpte en ny badrumsmöbler istället för den fula och tråkiga vi hade innan. Så nu ser det riktigt fint ut. Dock inte helt klart än, men så gott som! Bilder kommer snart! ;)

Imorgonkväll ska jag till ett studentboende i Malmö för att umgås med några av mina nya klasskompisar. En förhoppningsvis mycket trevlig mat och dryck kväll. Vart den slutar vet jag inte än. Kanske går vi ut, kanske inte. Jag vet dock att sista tåget tillbaka Helsingborg går klockan 01.00 :(

På måndag ska vi till Höllviken med klassen. Vi ska sova över på ett vandrarhem. En natt. Jag ser verkligen fram emot det! Det ska bli kul att lära känna varandra ännu bättre och kul att komma bort en natt. Fast det är klart, jag kommer ju sakna min älski när jag ligger ensam i sängen och ska sova. Självklart ska jag berätta mer om Höllviken när vi kommit hem igen.

Vad mer står på schemat? Jo på lördag ska jag på kräftskiva, trots att jag inte är särskilt förtjust i kräftor. Jag hoppas på att det kommer finnas något annats alternativ. Detta kommer också återkomma i bloggen vid ett senare tillfälle, för kameran ska med! :)
Och på söndag ska jag jobba kvällen. Känns så där... Men en liten extra inkomst uppskattas självklart!

Nu måste jag sova. Ska tvätta halva dagen imorgon. Jippi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar