lördag 13 september 2008

Lite stressig lördag

Jag känner mig lite smått stressad just nu. Klockan är 12 och jag har en del jag ska hinna med innan 18. Okej det är sex timmar, men sex timmar kan gå väääldigt fort när man inte vill att dom ska göra det. Nu måste jag till att börja med hoppa in i duschen. Efter det ska jag upp på vinden och hämta ner en väska som jag ska packa i till Höllviken. Sen måste jag cykla till Hemköp och handla lite, bland annat saker till ikväll. Efter jag handlat ska jag packa väskan, och sen måste jag nog börja göra mig fin inför kvällen. Egentligen skulle jag vilja hinna plugga lite också... men just nu kommer det i sista hand. Det är ju faktiskt lördag idag, och om nån dag så är väl lördag den dagen man får ta ledigt från studierna?

Nu har jag inte tid med att sitta här länge. In i duschen var det!
Hoppas alla snälla läsare får en bra lördageftermiddag och kväll! Det ska jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar