torsdag 4 september 2008

En sista gång...

Ärligt talat Caroline (Där! Nu har jag skrivit namnet, är du nöjd nu!?), du får tycka att jag är patetisk om du vill! Mår du bra av det så varsågod! Det är ändå bara du som tycker det, och jag bryr mig inte ett skit av vad du tycker!
Jag hade släppt det! Men så fick jag veta hur du har behandlat/behandlar Frida, och inte bara henne för den delen, utan även flera andra! Jag fick flashbacks, tyckte synd om Frida som ändå har försökt stå ut med dig och gett dig så många chanser! Jag blev förbannad, nästan lika förbannad som jag var då.
Klart jag vill att du ska ta åt dig, men jag vet att du aldrig kommer göra det. Jag vet att du aldrig kommer sluta bete dig på detta respektlösa och känslokalla sätt som du gör. Jag vet att du aldrig kommer sluta vara den mest egoistiska person jag vet! Jag vet att du alltid kommer tycka att allting ska vara på ditt sätt och du kommer aldrig kunna rätta dig efter andra! Du kommer aldrig att fatta du har medmänniskor med känslor och åsikter och att du ska respektera dem även om dem inte alltid tycker som dig! Alla ska inte alltid behöva rätta sig efter dig!
Förresten så har du ju uppenbarligen inte heller släppt det eftersom du har lämnat kommentarer och skrivit i din blogg! Hade du inte brytt dig så hade du inte gjort detta! Dessutom så vågar du inte ens publicera min kommentar! Varför inte? Vad är du rädd för? Det är dock inget som förvånar mig, det hade jag räknat med. Du har aldrig kunnat ta kritik eller lyssna och respektera när andra inte tycker samma som dig (utan att bli förbannad)! Du kommer aldrig lära dig att göra det!
Nu tänker jag inte slösa mer energi på dig! Det är du verkligen inte värd! Så nu kan vi väl skita i detta och återigen lämna varandra ifred? Eller har du mer du vill ha sagt innan vi kan gå vidare?

2 kommentarer:

  1. Sällan är det en persons fel när två träter. Bara en tanke.

    SvaraRadera
  2. Oh believe me, this time it is.

    SvaraRadera