lördag 19 juli 2008

Personlig almanacka

Jag glömde skriva igår och berätta om ännu en grej som jag beställt hem. Nämligen en personlig almanacka. Kul va? :)



Man får själv välja färger och vad det ska står.



Exempel på hur det kan se ut inuti.



Jag valde att ha en lista med "att göra" och en "veckan prov".


Jag valde även att ha med en liten ruta med "dagens träning" och en där jag kan fylla i hur många timmar jag jobbat.


Det finns små söta detaljer, som t.ex. en semla på fettisdagen. Fiffigt va? I like! :)

Man får även själv välja startmånad, och den är sammanlagt 12 månader lång.
Kostar 275 silvermynt (inklusive moms och frakt).
Detta gillar jag mycket! Jag kommer säkert beställa en ny när denna är slut :)

Nu ska jag ta en dusch, göra hårinpackning, raka benen, göra en ansiktsmask, färga ögonbrynen och lite sånt hemmaspamys! :)
Ja vad ska man hitta på när man har semester men inga pengar? Och inget badväder? Någon som har tips så är dom väldigt välkomna!

1 kommentar: