söndag 25 maj 2008

Trött!

Tyvärr gick det ju inget vidare för Sverige i Eurovision song contest igår. Synd! Jag tycker att Charlotte lätt var värd att hamna i minst topp 10 i alla fall! Hon gjorde ett mycket bra framträdande!
Jag satt uppe och titta på hela skiten! Var i säng strax innan 01.00, somnade typ 01.30, och hann sova ynka 4 timmar innan väckarklockan ringde 5.30 och det var dags för mig att dra mig ur den sköna, varma och goa sängen! Suck! Sedan var det 8 timmar på jobbet som gällde. Det kändes dock som det dubbla! När klockan äntligen slog 15.00 cyklade jag hem i det sköna vädret. Soligt och 20 gradet varmt! Härligt!

Vid 18.00 hade jag ätit lite mat och höll på att somna i soffan. Jag bestämde mig då för att lägga mig i sängen istället och ställde larmet på 19.00. En timme tyckte jag att jag kunde få vila/sova. Jag vaknade kl 21.15! Över 3 timmar senare!! Jag har inget minne alls av att jag stängt av larmet och fortsatt sova! Helt sjukt! Är dock inte särskilt förvånad eftersom jag bara sov 4 timmar under natten.

Imorgon är jag ledig. Någon lång sovmorgon blir det dock inte. Ska befinna mig i Ängelholm 9.15 för att bli intervjuad inför en utbildning som jag sökt. Jag kommer vara väldigt nervös. Men det får gå som det går. Jag kan ju inte göra mer än mitt bästa. Blir jag inte antagen så var det väl antagligen inte meningen att jag skulle gå den utbildningen. Får hoppas jag kommer in på någon av de andra jag sökt i så fall.

Nu sitter jag bara här och gäspar hela tiden! De där 3 timmarna hjälpte inte mycket. Ska gå och borsta tänderna nu och sedan krypa ner i sängen (igen). Natti natti!

1 kommentar:

  1. åååh vad spännande, lycka till! Vad är det för utb du har sökt?? Kram

    SvaraRadera