onsdag 27 februari 2008

Arbetslös!?

Personalmöte igår. Vi fick ett mindre roligt besked. Närmare 15 anställda kommer att sägas upp INNAN SOMMAREN! Så vad gör jag nu då? Bara att börja söka sommarjobb antar jag. I värsta fall får jag leva på a-kassan under sommaren, och sen kommer jag förhoppningsvis in på nått program till hösten så jag kan börja plugga. Det är ju det som är planen i alla fall. Hoppas den håller!
Vi som nyss har köpt lägenhet och allt! Suck. Tur jag fick bra lön denna månaden. Nu blir det ju bara till att börja snåla och spara så mycket jag kan. Usch va tråkigt! och jag är inte alls särskilt bra på det.

Nu ska jag kolla igenom utbudet på arbetsförmedlingens hemsida...
Chip och hajk! ;)

Haha! Vet inte varför jag avslutade med det. Det bara dök upp i mitt huvud :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar