måndag 28 januari 2008

Nattliv

Hmm.. jag tror inte mina besöksräknare fungerar. Det står ju hela tiden att jag har 0 besökare, och jag vet att det inte stämmer. Det är folk som har sagt att dom läst min blogg, men det har inte blivit registrerat i besöksräknaren i alla fall! Jag måste ha gjort fel. Lika bra att ta bort dom då...

Igårkväll var tv:n påslagen, och efter midnatt (tror jag det var) började ett program som heter "Nattliv" på 4:an. Det är ett sånt där spel/ord/lek program som det finns hur många som helst av nuförtiden. Det första spelet var att man skulle lista ut vilket ord det var dom sökte. Det var ett ord som började med "jul" och sen ytterligare 4 bokstäver, alltså "jul_ _ _ _". Det ringde in hur många som helst och gissade på allt möjligt man kan komma på! Även jag och Andreas ringde några gånger. Ja man kunde ju faktiskt vinna typ 80000 om man gissade rätt! I alla fall så blev vi rätt fast i detta spelet. Vi kom fram till att det MÅSTE vara "julmust" som var det rätta ordet! Så vi satt där och väntade och väntade på att någon skulle ringa och gissa på just "julmust". Tiden gick. Vi blev typ förtrollade och kände att vi bara måste få veta om det är julmust som är det rätta ordet!! Klockan blev 2 innan jag gav upp och gick och ta mig (men lyssnade på tv från sängen). När hon var närmare 2.45 var det äntligen någon som gissade på julmust, och det var FEL! Då stängde Andreas av tv:n och kom och la sig han med. Men vad tusan kan det ha varit för ord?? Det kommer jag ju aldrig få veta! lite störande! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar