torsdag 22 november 2007

Fynd

Jag vill ha en sån där Juicy velour dress! Dom ser så mysiga ut! Fast dom kostar ju en del.. så det får nog bli en budgetvariant från H&M eller nått :/

Jag har även hittat skor som jag nog ska köpa om jag hittar dom nångon stans, och dom inte kostar för mycket. Vet dock inte riktigt vilken färg jag vill ha. Dom rosa var ju rätt coola! :) Såg att dom fanns i rött också.. men förmodligen kommer jag fega ur och tar svarta eller vita.. vi får se.
Imorgon är det äntligen fredag, och jag är ledig! :) Eller ja.. ledig och ledig.. jag ska storstäda hela lägenheten och tvätta! Så ledig skulle jag inte vilja påstå att jag är. men jag måste ju göra fint innan julpyntet ska fram ;) och det känns ju så bra efteråt, när man är klar.

Idag jobbade jag från 6-14, sen gick jag en sväng på stan. Jag gick förbi B-Young och upptäckte att dom hade 50% på ALLT i hela butiken (pga. rökskada)!! :D och shoppingfreak som jag är spenderade jag några hundra :) Sen gick jag en sväng på Åhléns och drömde om vad jag vill ha när vi har flyttat :p Där upptäckte jag att det var nån sorts klubbdag så jag fick 20% rabatt på en fin vas. Vilka fynd jag har gjort idag! ;)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova. Har varit uppe sen 4.50, så jag är rätt trött. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar